VIDEO - PANDUAN LENGKAP MEMULAKAN BISNES PERINCIAN DALAMAN KENDERAAN

RAHSIA CAR WASH ORG CINA JANA RM15K KE RM30K SEBULAN DENGAN SERVIS PERMINTAAN TINGGI






Kenapa Anda WAJIB Pelajari SERVIS Ni ?

Pada awalnya agak keberatan juga saya nak record VIDEO ni, yerlah ambil masa sikit sebab saya pun agak BUSY jugak macam korang, dengan ehwal isteri dan juga perniagaan yang sedia ada.

Tetapi apabila 'dipaksa' dan dipujuk oleh ramai pihak saya terpaksa akur. Saya habiskan masa saya berjam-jam setiap hari untuk pastikan apa yang saya cuba nak sampaikan benar-benar memberi MANFAAT dan jadi PELARIS kepada peniaga lain.

Nak tau kenapa anda WAJIB baca sampai habis ?




Jangan Baca Kalau Anda Bukan Dari Golongan Yang Saya Sebutkan Dibawah ! Sila Tutup Blog Ini Segera 



BUKAN UNTUK :


X   Peniaga Car Wash yang dah maju, boleh collect 100 biji kereta sehari

X   Baru nk start buka car wash dan ilmu dah banyak ! (so tak perlu )

X   Nak jadi KULI sampai Tua ! 


X   Hidup tak berhutang 







SAYA NAK SHARE ILMU INI KEPADA

  Peniaga Car Wash yang nak collect 20 biji kereta sehari pun semput, tempat tak strategik, SALE pun BIASA2 je.. Saingan Kuat...


   Org yg baru berjinak nak bisnes part time

   Nak Mula Bisness tapi tak tau nak bisnes apa

   Nak Mula Bisnes dari RUMAH


   Nak selesai hutang dengan berniaga







PENGENALAN








Sebelum itu... 








Assalamualaikum & Hi Semua, Nama Saya Ayub, berasal dari Johor. Berumur 28 tahun telah berkahwin. Saya telah berkecimpung dalam bidang perincian dalaman kenderaan selama 5 Tahun kerana meminati kereta. Sebelum ini saya pernah bekerja di Sektor OIL & GAS sebagai Jurutera selama beberapa tahun, dan meninggalkan kerjaya tersebut untuk menceburkan diri sepenuh masa dalam bidang perniagaan. 

Pada fasa awal saya berniaga, saya telah menjalankan perniagaan Trading untuk menjual Overhead Crane, Piping, Hoist & Winches selaku Principal Agent utk Company PCT (UK) Tuah Nusa S/B (Johor). Saya mengambil keputusan utk tidak meneruskan perniagaan ini kerana terlalu banyak UNTUNG ATAS ANGIN yg dijalankan oleh sesetengah pihak. 

Seterusnya saya mengorak langkah utk menjalankan perniagaan RETAIL seperti menjual jubah dan pakaian-pakaian sunnah. Tetapi tidak mendapat sambutan yang mengalakkan. Sehingga akhirnya saya mempelajari Perincian Kenderaan yang mempunyai permintaan tinggi dan boleh kekal jangka masa panjang.










BAGAIMANA KEPAKARAN & PENGALAMAN SAYA BOLEH MEMBANTU ANDA MENJALANKAN SERVIS INI ?


Saya telah menceburi bidang ini sekurang-kurangnya hampir 5 tahun termasuk berkuli dengan ramai org terutamanya bangsa cina yg memonopoli servis ini  dan menjalankan PAIN Research untuk mengetahui dan mempelajari sistem-sistem terkini yang efektif dan berkesan untuk digunapakai.


Untuk pengetahuan anda, sistem dan teknik kerja yang saya jalankan telah di copy oleh beberapa pihak dgn klaim mereka yang telah memulakannya dahulu (golongan ini banyak merosakkan Market Price yang sedia ada kerana kekurangan Ilmu berniaga) sedangkan kebanyakkan mereka adalah bekas pelanggan saya yang dtg dan tiru cara kerja dan sistem kami. Tapi itu perkara biasa sebab dalam dunia perniagaan memang ada tiruvasi atas pesaing atau orang lain. So... tiada masalah...

Hasil dari kajian & pengalaman menjalankan servis ini terhadap ratusan (mungkin dah cecah ribu kot) kenderaan yang digroom atau diservis, saya diminta  & dipaksa oleh ramai pihak untuk berkongsi bagaimana menjalankan kerja ini.

Saya telah menemui 3 jenis sistem yang digunapakai didalam industri Auto Detailing dan saya juga mengetahui yang manakah diantara ketiga-tiga sistem ini yang paling berkesan dan sesuai dipraktikkan dalam menjalankan servis ini.






KERJASAMA ERAT DENGAN PENIAGA-PENIAGA MELAYU KERETA TERPAKAI (USED CAR)





Saya juga telah bekerjasama lama dengan peniaga-peniaga kereta terpakai di sekitar Lembah Klang & Melaka, mereka adalah regular customer yang sangat berpotensi untuk menghantar kereta dengan kerap sepanjang bulan. So anda juga berpeluang besar untuk menjalinkan hubungan erat bersama mereka untuk saling bantu membantu (win win situation) dalam menyediakan servis yang sangat diperlukan oleh mereka sebelum menjual kenderaan terpakai kepada pengguna. So anda dah nampak BIG OPPORTUNITY (peluang perniagaan besar) bisnes kat sini ? 


Ini antara rahsia peniaga car wash bangsa cina menjana RM500 ~ RM1000 setiap hari tidak termasuk cuci body kereta. Persatuan Peniaga Kereta Terpakai bangsa cina akan membantu mereka dengan menghantar kereta untuk mendapatkan servis perincian dalaman kenderaan & servis2 lain sebelum menjual kereta dan mengenakan cas semula kos servis kepada pembeli. 



Saya kira anda dah mula faham kenapa mereka boleh bertahan lama...





 










kereta terpakai yang mendapatkan servis perincian dalaman kenderaan daripada saya




KENAPA SAYA NAK SHARE ILMU INI KEPADA ANDA ?





Terutamanya untuk mereka yg ada CAR WASH 

atau yang baru nak START BISNESS

atau yang tengah cari BISNES REAL bukan SKIM CEPAT KAYA ...



KERANA SAYA SIMPATI DENGAN ANDA YANG MENGALAMI SITUASI INI :



  Terpaksa buka car wash awal pagi, tutup lewat malam sehingga pekerja asyik berhenti sebab tak tahan kerja

  Terlalu harapkan cuci body kereta sehingga terpaksa turunkan harga RM8 (memang tunggu melingkup) sedangkan nak masuk 20 biji sehari pun semput !

   Asyik berangan dengar cakap org kalau beniaga car wash untung sehari boleh masuk 200 biji kereta ye ke ? 

   Tempat berniaga dah cun & strategik tapi tak boleh nak buat sale RM500 sehari ?

   Buat promosi pelik2 dan macam2 konon nak cari kelainan tapi semuanya ke laut !

   Sendiri Bos. Sendiri Kuli (sebab tak mampu bayar gaji org, kena sental sendiri)


   Hari hujan je pening kepala, sebab pekerja rilek goyang kaki, tapi gaji kena bayar



   Tapak beniaga tak strategik yang membuatkan pelanggan tak datang ke kedai



   Pekerja kerap berhenti sebab tidak nampak kerjaya & masa depan



   Pening kepala nak bayar hutang keliling pinggang



   Tak tahu nak start bisnes apa yang menguntungkan



   Pening buat bisness macam2 tapi satu pun tak jadi






Apa Yang Saya Ingin Share Adalah 



PENYELESAIAN & SOLUSI 



Untuk 



MEMBANTU PERNIAGAAN ANDA

DAN START PELUANG PERNIAGAAN











DALAM e-BOOK INI 

ANDA AKAN PELAJARI PANDUAN DARI MULA (A to Z) 

BAGAIMANA MENJALANKAN SERVIS / BISNES INI

UNTUK MENJANA PENDAPATAN TAMBAHAN!



APA YANG BAKAL ANDA PELAJARI ?






PERALATAN Saya akan kongsi apakah peralatan yang paling sesuai dan tepat untuk digunakan dan mudah didapati di kawasan berhampiran dengan tempat tinggal anda, ianya juga murah dan saya akan pastikan anda tidak perlu membazir wang ringgit untuk membeli peralatan yang tidak diperlukan.





MESIN Mesin adalah nyawa bagi servis ini, so saya akan pastikan anda tidak membeli mesin yang salah sehingga merugikan wang ringgit yang boleh diguna untuk keperluan lain nanti. Banyak orang yang melalui bidang terjun terus membeli sebuah mesin tanpa menyelidik dan membuat kajian terlebih dahulu. Saya telah berpengalaman membeli macam-macam jenis mesin untuk menjalankan servis ini, dan pernah kerugian akibat tersalah beli mesin yang akhirnya tersadai dan tak digunapakai. So saya tak nak anda lalui perkara yang sama. Saya akan kongsi apakah jenis mesin yang anda harus beli paling efektif  & efisien untuk menjalankan kerja ini. Murah (mampu milik), tahan lasak, murah maintenance & gerenti bukan brand china. Dari mana dan di mana untuk anda dapatkan? Jangan risau... semuanya saya akan share tanpa ada rahsia lagi. hehe







SISTEM & TEKNOLOGISeperti yang saya telah beritahu kepada anda, saya mengetahui 3 jenis sistem yang boleh digunapakai dalam menjalankan servis ini, dan saya juga akan kongsi apakah sistem yang paling terbaik dan mesti anda gunakan. Teknologi yang berbeza ini memberi kesan dan hasil berbeza. Anda harus faham, bukan semua jenis sistem & teknologi boleh dipraktikkan.







CECAIR KIMIAAnda akan pelajari jenis cecair kimia yang menjadi RAHSIA orang cina menjalankan servis ini dengan sangat berkesan & tampak "pofessional". Anda tidak perlu risau lagi tentang masalah atau jenis kotoran yang tidak boleh ditanggalkan, segala jenis masalah utama pasti boleh diselesaikan. Nama supplier dan dari mana anda perlu dapatkan juga saya akan kongsi. So tak perlulah pening ye nak cari kat mane...






PENJAGAAN MESIN Setiap mesin mempunyai kelemahan, jangan terpedaya dengan ayat2 penjual yg mengatakan mesin mereka sentiasa hebat & lasak. So perkara yang sama juga setelah menggunakan mesin dan sistem ini setelah sekian lama, saya telah mengenal pasti beberapa kelemahan dan kekurangan mesin yang boleh kita selesaikan untuk menjadikan mesin tersebut berfungsi lama dan tahan lebih lasak daripada biasa. Saya akan ajar bagaimana cara mengatasinya, dan saya akan dedahkan teknik dan cara pengendalian yang betul agar mesin anda sentiasa berada dalam kondisi yang baik.







BANCUHAN / SUKATAN CECAIR KIMIASaya nak share juga, berapakah sukatan cecair kimia untuk anda menjalankan kerja-kerja tertentu. Ianya untuk membantu anda berjimat cermat dan boleh mengurangkan kos operasi anda terhadap sesebuah kenderaan yang diservis.







SUPPLIER / PEMBEKAL : Saya kan kongsikan juga, siapa supplier yang terdekat dengan anda. Jangan risau di mana lokasi anda tinggal, kerana supplier telah established lama dan mudah untuk anda cari mereka untuk mendapatkan bekalan mesin dan cecair kimia.





PERINCIAN KUSYEN KENDERAANSaya akan kongsi bagaimana menjalankan kerja ini pada situasi sebenar yang akan anda lakukan bermula dari 1st step, sehinggalah ke step yang terakhir. Tidak perlu menanggalkan seat @ kerusi kereta. Semua teknik dan skill akan memudahkan anda menjalankan kerja dengan cepat dan tidak akan tetinggal mana-mana part yang boleh menyebabkan komplain oleh pelanggan anda. Teknik dan skill yang sama juga boleh anda aplikasikan pada sofa rumah, dan kerusi pejabat. (nampak tak peluang perniagaan lain ?)





PERINCIAN KARPET KENDERAAN Pelajari teknik basuhan tanpa perlu menanggalkan karpet lantai, dan ketahui "hidden cave" yakni tempat2 tersembunyi yang kebiasannya mempunyai kekotoran yang perlu dicuci dan dibersihkan. 





PERINCIAN BUMBUNG DALAM Anda akan ketahui teknik simple untuk membersihkan bumbung dalam kenderaan yang kebiasannya kritikal disebabkan merokok ketika memandu. Dan saya akan share juga apakah pantang larang yang perlu anda ketahui ketika menjalankan kerja ini agar tidak timbul masalah lain yang boleh menjejaskan reputasi & kualiti servis yang akan akan berikan kepada pelanggan nanti.






PERINCIAN PANEL, PINTU & DASHBOARD Ketahui teknik & cara membersihkan daki dan kotoran yang melekat pada permukaan panel dengan menggunakan cecair yang tepat. Dan anda akan ketahui skill yang betul agar tidak merosakkan beberapa jenis plastic coated yang ada pada sesetengah kenderaan.







FUNGUS & CARA MENGATASI Jangan ingat dengan mencuci sahaja kotoran akan hilang dan tertanggal. Disini banyak kesilapan ramai orang yang menyangka selepas cuci boleh tinggal macam tu je. Untuk mereka yang buat servis rumah ke rumah, anda kena take note perkara ni. Kulat atau fungus ini kebiasannya akan muncul di beberapa tempat setelah hampir 1 @ 2 jam dikeringkan. Lepas cuci di rumah pelanggan boleh tinggalkan mcm tu je ke ? so.. saya juga akan share bagaimana mengatasi masalah yang selalu menjadi punca utama pelanggan tidak berpuas hati dengan servis yang anda bakal jalankan.







STANDARD OPERATING PROCEDURE Tahu cara cuci sahaja tak mencukupi, tetapi anda perlu tahu mengenai sistem kerja yang akan membolehkan anda menjalankan servis terhadap 3, 4 @ 5 buah kenderaan setiap hari. Sekiranya anda mempunyai ramai pekerja, pasti boleh handle lebih dari 5 buah kenderaan setiap hari (lebih2 lagi musim perayaan). Dengan sistem S.O.P yang betul anda boleh jalankan kerja dengan pantas tanpa tertinggal mana2 part atau bahagian. Sekiranya anda adalah owner bisness a.k.a boss, jangan risau untuk tinggalkan pekerja anda. Berikan mereka S.O.P untuk mereka pelajari dan ingat untuk sistem kerja yang Efektif & Efisien












Semuanya Saya Nak KONGSIKAN Dalam 

VIDEO -  PANDUAN LENGKAP Ini







KENAPA SAYA NAK ANDA GRAB PELUANG INI ?


✔   Anda boleh jana PENDAPATAN TAMBAHAN setiap hari (tidak termasuk cucian body kereta) sekiranya anda pemilik car wash


✔   High Demand (permintaan tinggi) di sekitar kawasan berhampiran anda. Boleh hitung jumlah kenderaan dikawasan anda ? mereka semua adalah prospek yang bakal menjadi customer



✔   Long Terms business (perniagaan jangka masa panjang) yang mempunyai return & frequency (kekerapan) untuk mendapatkan servis yang cepat 



✔   Pesaingan yang kurang. (ramai yang masih mencuba tetapi bila buat hasil ke laut) kerana tiada teknik proven. So anda mesti segera mendahului pesaing sekitar anda (peluang besar org yg baru nk bisnes)



✔   Peluang bekerjasama dengan peniaga kereta terpakai (used car)



✔   Boleh mula dari rumah (gunakan halaman rumah anda untuk servis kereta pelanggan) 



✔   Boleh buat secara part time pada hari cuti dirumah atau dikedai atau pergi rumah ke rumah



✔   Disebabkan permintaan tinggi, anda tidak perlu lagi berniaga lewat malam. FIX-kan waktu berniaga. Pelanggan tetap cari anda untuk dapatkan servis. (kena ingat pekerja pun nak rehat juga waktu malam)



✔   Jangan hanya harapkan cuci body luar je, Nilai paling rendah untuk 1 servis ini berbanding cucian body luar kereta adalah 10x ganda. Sangat berbaloi



✔   Tempat tak strategik bukan masalah besar, terbukti saya buka cawangan di kawasan ceruk kampung yang jauhnya 30kilometer dari bandar utama, tetap mendapat kunjungan pelanggan yang berada jauh lebih dari 60kilometer. Orang yang cari kita sebab servis ini jarang ditemui dimana-mana



✔   Pekerja boleh kekal lama dengan memberi komisyen tinggi terhadap servis yang mereka buat. (RM20-30 untuk sebuah kereta yg mereka servis) tidak termasuk gaji pokok. InsyaAllah kekal lama... 



✔   Hari hujan pun boleh buat, asalkan ada BLOWER (nanti beli la yg murah2 bila dpt untung)



✔   Peluang Besar menjalankan Servis bukan hanya pada USED CAR, tetapi di sekolah2, pejabat2 (kerusi & partition boleh dicuci dgn teknik yg saya ajar), kenderaan2 kerajaan, teksi2, Bas2 ekspress dan mcm2 lagi. 

(semua jenis peluang yang saya kongsikan untuk membuka mata melihat potensi pasaran perniagaan ini)




Anda Sedang Melihat Potensi Besar Perniagaan Jangka Masa Panjang Terpampang Di Depan Mata Sekarang !












Ini Adalah Bukti Saya Mampu Menjana RM500 Minima Setiap Hari Dengan Servis



PAKEJ PENUH PERINCIAN DALAMAN KENDERAAN









APA KATA PELANGGAN YANG PERNAH MENDAPATKAN SERVIS 

(MELALUI SISTEM & TEKNIK KERJA YANG BAKAL SAYA KONGSIKAN) ?




 





























memandangkan saya ada ratusan testimoni, memadai dengan beberapa screenshot.


Kepuasan Pelanggan Datang kerana kualiti servis yang TIPTOP



Anda Juga Boleh Mendapatkan Testimoni Yang Sama Melalui Servis ini Dengan Teknik & Skill Yang Saya Nak Kongsikan 









MARKET PRICE



Ini Adalah Market Price Yang Anda Mesti Follow ! 

Jangan Sesekali menurunkan harga mengikut suka hati KITA !




Harga Servis Perincian PENUH Dalaman Kenderaan 



RM250 (KANCIL / KELISA)

RM350 (MYVI / VIOS / 4X4)

RM400 (SUV)

RM500 (MPV)





(mengikut pengalaman saya, pelanggan tidak pernah kisah mengenai harga asalkan servis berkualiti)



Boleh anda lihat potensi harian untuk menjana income ?



Sekarang saya bantu anda untuk kira income harian bagi 2 buah kenderaan sahaja setiap hari (kenderaan bersaiz kecil / kancil)




2 buah kereta kancil (buat servis penuh)

RM250 X 2 = RM500

RM500 X 15 hari (minima) = RM7,500 (TIDAK TERMASUK SERVIS CUCI BODY)




Note : Anda mesti rajin berusaha untuk mendapatkan sekurang-kurangnya 2 buah kenderaan setiap hari. servis ini masih blue ocean, kerana tidak ramai pakar dalam bidang ini berbanding polish body kereta. Bangla pun sangat mahir dengan polish body kereta sehingga merosakkan market price sedia ada. 






POTENSI UNTUK MENJANA RM15,000 SETIAP BULAN BUKANLAH SATU PERKARA YANG MUSTAHIL !







DAH TAK SABAR NAK BELAJAR ?







Tunggu dulu..





Saya nak anda tahu, yang saya ada target sendiri, untuk pengetahuan anda untuk menjaga persaingan servis ini saya hanya bercadang untuk membantu beberapa orang yang bertuah je. Bukan semua orang. Saya akan tutup perkongsian video ini pada bila-bila masa sahaja dari sekarang kerana akan fokus kepada perniagaan lain.



  Anda Faham Sekarang Kenapa Ianya Mempunyai Permintaan Yang Tinggi (market terkawal) ?






ANDA SERIOUS BERMINAT ?


Berapa Yang Sanggup Anda Labur Untuk Dapatkan 

" ILMU " 

Yang Bernilai Tinggi ini ? 



Ilmu Yang Boleh Bantu Hilangkan Masalah Pening Bulanan Anda

Ilmu Yang Boleh Bantu Anda Hidup Bebas Tanpa Terikat Dengan Orang Lain

Ilmu Yang Bakal Membantu Anda Melonjak Berjaya Mendahului Orang Lain 








HARGA ASAL 

Video Panduan Lengkap Servis Perincian Dalaman Kenderaan = RM1199

+

Ebook - Standard Operating Procedure = RM500
--------------------------------------
Jumlah Keseluruhan = RM1699
--------------------------------------












Ya, itulah jumlah sebenar yang anda perlu bayar! Tapi, jangan bayar harga tu.. 
jangan.. jangan..

Ada pihak yang mengenakan bayaran RM1500 ~ RM2000 tidak termasuk outstation fees dan hanya belajar selama 1 hari. (boleh faham semua ke belajar sehari ?)

Saya telah siapkan VIDEO agar anda boleh tonton dan rujuk semula apabila lupa dan ianya lebih mudah faham apabila ditonton berkali2. 

SEMUANYA TELAH SAYA KONGSIKAN






Saya tak nak anda bayar dengan harga tu, sebab saya nak anda percaya saya hanya membantu anda. 

Saya hanya berpegang dengan prinsip

" Apabila kita BERKONGSI lebih, kita juga akan dapat LEBIH! "


Anda Hanya Perlu Laburkan Yuran Kebijaksanaan Kerana Bertindak Awal Dengan





RM1199








RM897






RM597














HANYA RM297 SAHAJA
HANYA RM297 SAHAJA
HANYA RM297 SAHAJA




Modal Yuran Pembelajaran Untuk Mendapatkan e-BOOK PANDUAN ini Hanyalah bersamaan Harga Servis 

1 Buah Kereta Myvi Untuk 

Servis Penuh Perincian Dalaman Kenderaan




Bukan itu sahaja !




Saya juga berniat untuk memberikan 


S.O.P BERKESAN YANG BERNILAI = RM500


SECARA













STANDARD OPERATING PROCEDURE = RM500




YA PERCUMA!!




======================




Video - Panduan Bisnes Perincian Dalaman Kenderaan RM1199

+

Ebook - Standard Operating Procedures = RM500
--------------------------------------
JUMLAH YANG ANDA PERLU BAYAR = RM1699
--------------------------------------





RM1699















HANYA RM297 SAHAJA










AMARAN! Saya tak nak beri SPECIAL OFFER ini pada semua orang. Lepas cukup kuota, saya akan tarik balik offer ini dan page ini akan DITUTUP untuk selama-lamanya...
Jika anda terlambat dapatkannya, saya nak mintak maaf awal-awal.. saya terpaksa juga tutup... Saya minta maaf sekali lagi... 




Oooopppsssss Sebelum Terlupa....





NANTI DULU .... SAYA NAK SHARE SESUATU







Saya betul-betul akan BANTU anda kali ini sekiranya anda SEGERA MENDAPATKAN eBOOK ini ...





Saya akan DEDAHKAN 1 lagi RAHSIA yang saya TIDAK PERNAH CERITAKAN kepada sesiapa ketika menjalankan kempen jualan samada secara ONLINE @ OFFLINE


iaitu :









TARGETED AVATAR / AUDIENCE 




Orang Yang Akan Datang Untuk Mendapatkan Servis Ini Kepada Anda Dengan Kadar Segera Walau Apa Jua Keadaan Tanpa Mengira JARAK & KOS WANG RINGGIT Yang Bakal Mereka Belanjakan !!!


















SAYA AKAN DEDAHKAN KEPADA ANDA MENGENAI 

MEREKA YANG SANGAT MEMERLUKAN PERKHIDMATAN INI !

MEREKA NAK BUAT !
(Sampai Merayu-rayu)

MEREKA DAH LAMA SANGAT CARI !
(Tak jumap di mana, sebab tak ramai orang buat)


















Mereka Dengan Rela Hati Beri NO Phone Untuk Segera Whatsapp


Dan Minta Lokasi Untuk Datang Mendapatkan Servis !





INI REAL BISNES...




IANYA 99.99% TARGETED & BAKAL MEMBANTU PERJALANAN BISNES ANDA! 




Situasi Anda Tidak Akan Berubah Tanpa Sebarang Tindakan !




TESTIMONI MEREKA YANG SUDAH MENDAPATKAN 
VIDEO PANDUAN BISNES PERINCIAN DALAMAN KENDERAAN










NOTA : Saya akan tutup link ini pada bila-bila masa dari sekarang! Jadi JANGAN TERLEPAS untuk mendapatkannya! 

REBUT PELUANG INI!

DAPATKAN SEKARANG !

Dengan membuat pembayaran berbaloi sebanyak RM297 ke akaun




MAYBANK

154080189771
NADIAH BINTI ABDULLAH

Dan hantarkan bukti pembayaran anda ke alamat email :

thecarsdetailer@gmail.com